Technische FAQ's

Vraag stellen

Mijn telefoon werkt niet meer als ik het aansluit aan het LexCom Home Perofmrance systeem

Het LexCom Home Performance systeem verstuurt data, TV en telefoon signalen tegelijkertijd. Het is dus imperatief om deze drie signalen te scheiden in verschillende toestellen van uw woning.

Al uw informatica toepassingen (pc, printer, external hard disk,...) moeten aangesloten zijn met behulp van een Schneider Electric snoer die speciaal ontworpen is voor dit systeem.

  • VDIR547401 15 cm
  • VDIR547402 50 cm
  • VDIR547403 1 m
  • VDIR547404 2 m
  • VDIR547405 3 m
  • VDIR547406 5 m
Het zijn deze 2 paar snoeren die telefoon en TV signalen blokkeren. Indien u een andere snoer gebruikt, kan dit problemen op uw telefoon en het informatica netwerk veroorzaken.

(De netwerkkaart van uw informatica systeem gaat een signaal "zien" die hij niet kent en de telefoon met de massa verbinden => geen telefoon meer)
Bent u geholpen met deze informatie?
Wat kunnen wij doen om de informatie te verbeteren?