Interventies

Bij een onvoorziene productieonderbreking staat een team van specialisten klaar om u zo snel mogelijk ter plaatse ondersteuning te bieden.

Waarom zou u een interventie vragen?
                - de dienst na verkoop Industry geeft voorrang aan klanten met een contract en helpt klanten zonder contract in de mate van het mogelijke/beschikbaarheid
                - zonder contract krijgt u geen garantie op een snelle interventie “ter plaatse”
                - niettemin helpen we u graag als uw onderhoudsteam te kampen krijgt met een probleem dat ze niet meteen kunnen oplossen

Wij kunnen u daarbij helpen:
                - bel naar 02 / 37 37 503 tijdens de kantooruren om een interventie aan te vragen
                - uw aanvraag wordt verwerkt volgens een duidelijke en precieze procedure
                - als u geen contract voor ondersteuning op het niveau van de gewenste interventie hebt afgesloten, maar we toch een specialist voor u kunnen vrijmaken, naargelang de ernst van het probleem, wordt u hiervoor een startvergoeding gefactureerd 

Zo krijgt u de volgende garanties:
                - weten dat uw probleem wordt aangepakt door een specialist
                - weten dat uw probleem zo snel mogelijk zal worden opgelost
                - de stoptijden van uw installaties beperken
                - een beknopt verslag van het bezoek ontvangen aan het einde van de interventie 

Hoewel Schneider Electric geen enkele contractuele verplichting heeft wat de interventie betreft, wordt uw productieonderbreking zo kort mogelijk gehouden.

Internationale dienstverlening (CIS)

Er moet een interventie worden uitgevoerd aan een installatie van uw klant in het buitenland.

Wij kunnen u helpen:
Schneider Electric is vertegenwoordigd in meer dan 190 landen, met dochterondernemingen en servicecentra. Een internationale serviceorganisatie die speciaal daarvoor werd opgericht en een informatienetwerk waarmee rechtstreekse toegang tot de overeenkomstige serviceprofessionals mogelijk is.

Schneider Electric beschikt over een wereldwijd informatienetwerk waarin niet alleen gemeenschappelijke diensten voor bestellingen en rapporten voor de sector Klantenservice zijn opgenomen, maar ook een lijst met alle mogelijkheden in de verschillende landen, op het vlak van personeel en organisatie, zoals de beschikbare reserveonderdelen, productkennis enz. 


service-international-cis

 
Zo krijgt u de volgende garanties:
                - u beschikt over wereldwijde toegang ter plaatse
                                - Schneider Electric staat tot uw dienst in 190 landen
                - u geniet van een snelle plaatsing:
                                - communicatie via ons wereldwijd informatienetwerk
                                - lokale servicetechnicus beschikbaar ter plaatse
                                - rechtstreekse communicatie in de lokale taal
                                - optimalisering van de machinetijden
                - hoger rendement:
                                - korte trajecten
                                - met name geen douaneformaliteiten meer
                - efficiënter werken:
                                - lokaal vertrekpunt
                                - eenvoudige beheersing van de culturele barrières en de taalbarrières